افزایش ۳۰ تخت به ظرفیت اقامت شهرستان ورزنه

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از افتتاح یک اقامتگاه سنتی در شهرستان ورزنه و افزایش ۳۰ تخت به ظرفیت اقامت شهرستان با حضور علی دارابی قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، امیر کرم‌زاده گفت: در ادامه سفر معاون میراث‌فرهنگی کشور به اصفهان و محور شرق این استان، با حضور در شهرستان ورزنه یک اقامتگاه سنتی با نجات‌بخشی خانه تاریخی میرمیران در این شهر تاریخی افتتاح شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: با نجات‌بخشی این خانه تاریخی که بااعتباری بالغ‌بر ۲۰۰ میلیارد ریال به پایان رسید، ۳۰ تخت به ظرفیت اقامت شهرستان ورزنه در شرقی‌ترین نقطه استان اصفهان افزوده شد.

او افزود: با توجه به هماهنگی‌های انجام‌ شده، قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور پس از سفر به محور شرق شهرستان اصفهان و شهرستان هرند، وارد شهرستان ورزنه شد و از جاذبه‌ها و زیرساخت‌های گردشگری منطقه بازدید کرد.

کرم‌زاده تصریح کرد: بازدید از پل تاریخی ورزنه، ارگ تاریخی و عظیم قورتان و مسجد جامع تاریخی ورزنه ازجمله برنامه‌های سفر علی دارابی معاون میراث‌فرهنگی کشور به شرق استان اصفهان بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403072201646
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha